NTC radionice za djecu - POTICANJE INTELEKTUALNOG RAZVOJA

NTC radionice za djecu - POTICANJE INTELEKTUALNOG RAZVOJA


 


Želite jačati intelektualne sposobnosti djeteta?
 

Na NTC radionicama vaše će dijete:

  • Kroz asocijativne igre vježbati više misaone procese
  • Razvijati logičko mišljenje
  • Jačati funkcionalno razmišljanje
  • Poticati kreativno mišljenje
  • Imati iskustvo učenja s oduševljenjem
  • Vježbati koncentraciju i pažnju
  • Imati iskustvo kreativnog načina rješavanja problema

 

PRIJAVITE SE OVDJE.

 

NTC sustav učenja je inovativni program koje ga osmislio dr. Ranko Rajović osnivač Mense (najstarije i najveće međunarodne organizacije visokointeligentnih pojedinaca). u gotovo svim državama u regiji. Program je razvijen tako da jača intelektualne sposobnosti djece te potiče djecu da crpe svoje kognitivne potencijale. 

 

 

Faze NTC programa


1. Stimulacija razvoja neuronskih veza i puteva
Ova faza naglašava važnost razvoja motoričkih i grafomotoričkih sposobnosti koje pomažu fizičkom i intelektualnom razvoju djece. Djeca kroz niz aktivnosti pronalaze najbolja rješenja za svladavanje prepreka te razvijaju svoju koordinaciju, ali i osjećaj za prostor. U našem školskom sustavu igre poput rotacije, skakanja i grafomotorike nepravedno su zapostavljene na štetu djece i njihova cjelokupnog razvoja. Dr. Rajović kroz NTC sustav daje jednostavne, učinkovite i nadasve korisne grafomotoričke vježbe koje stimulativno djeluju na fizički, a po najnovijim istraživanjima i mentalni razvoj djeteta.
 

2. Stimulacija razvoja misaonih procesa
U drugoj je fazi prikazano nekoliko razina, od prepoznavanja apstraktnih pojmova do njihova povezivanja i vještog ophođenja apstraktnom klasifikacijom, serijacijom i asocijacijom. Većina djece spontano prepoznaje apstraktne simbole, ali s vremenom gube interes jer roditelji ne znaju kako ih dovestu na višu razinu koja je izuzetno stimulativna za razvoj misaonih procesa. Upravo NTC pronalazi prijelaze na složenije forme apstraktnih klasifikacija i serijacija, što predstavlja temelj razvoja matematičke/logičke inteligencije.
 

3. Stimulacija razvoja funkcionalnog razmišljanja
Razvoj funkcionalnog razmišljanja nužan je ako želimo držati korak s obrazovnim sustavima razvijenijih država. NTC potiče razvoj funkcionalnog razmišljanja uz pomoć zagonetnih pitanja i priča koje djeca s radošću rješavaju.

 

Prijave se zaprimaju do petka, 6.11.2020.
Grupe započinju s radom 16.11. u dva dnevna termina, od 16:45 do 18:15 i od 18:30 do 20:00 sati.
Sve detalja dobit ćete na mail po prijavi koja nije obvezujuća nego iskaz interesa za radionice.

 

Vezana literatura:

           



Kako da školska godina ne postane noćna mora

Kako da školska godina ne postane noćna mora

Početak školske godine za mnoge roditelje predstavlja pravu noćnu moru, pogotovo kada dijete prvi put kreće u školu. Osim nabave...


5 načina da osnažite svoje učenike

5 načina da osnažite svoje učenike

Ključ motivacije učenika svodi se na angažman. Don Haddad, nadzornik školskog okruga St. Vrain Valley u gradu Longmontu u Coloradu, raz...


Dr. Ranko Rajović: Funkcionalno razmišljanje i znanje kao prioritet 21. stoljeća, prosinac, Split

Dr. Ranko Rajović: Funkcionalno razmišljanje i znanje kao prioritet 21. stoljeća, prosinac, Split

Pridružite nam se u prosincu na edukaciji dr. Ranka Rajovića u Splitu! Edukacija je namijenjena roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i drug...


Učenje kroz priču

Učenje kroz priču

Priče imaju ključnu ulogu u razvoju djeteta. Knjige koje djeca čitaju i likovi koje upoznaju mogu postati poput prijatelja. Važno je da djeca...


Kako školske praznike djeci učiniti zanimljivima?

Kako školske praznike djeci učiniti zanimljivima?

Završila je školska godina i, naravno, javlja se pitanje kako dijete zabaviti tijekom praznika. Sati igre na otvorenom uvijek su re...


Oluja u mozgu - Snaga i svrha tinejdžerskog mozga

Oluja u mozgu - Snaga i svrha tinejdžerskog mozga

Jedno od najsnažnijih uvjerenja u vezi s adolescencijom jest to da podivljali hormoni navode tinejdžere da “polude” i “izgube...